Újra itthon

Hazatértem három hónapos világlátásomból, szóval mostantól visszatér az élet a blogba. Köszönöm laFraise-nek, hogy beugrott a nyáron néhány poszt erejéig. Remélem, hogy nem hagyja el a blogot ezután sem, s végre kapok magam mellé egy társszerkesztőt.

Valamint köszönöm az olvasóknak is, hogy kitartottatok mellettünk. A statisztikák szerint minden nap ránézett néhány embere a blogra. Ezt igazán jó volt látni.

Nem is húznám nagyon az időt. Jó újra itthon, de azért még elviseltem volna egy ideig a kinti létet. Az utóbbi pár napban próbálom pótolni a nyáron kimaradt filmmennyiséget, de nem egyszerű. Most viszont, ha már billentyűzetet ragadtam, akkor néhány gondolat erejéig megemlékeznék azokról a filmekről, amiket kint sikerült elcsípni a moziban.

Harry Potter és a Halál ereklyéi II. rész

A nyolcadik Harry Potter film méltó lezárása a saganak. Valami ilyesmire vágytam, amikor megláttam az első előzeteseket. Kevés szöszmötölés és annál több akció. Ebben a részben nem volt hiány látványos csatákból. A nyár közepén láttam, így már nem minden részlet teljesen tiszta, de arra mindenképpen emlékszem, hogy jónéhány közhelyet sikeresen belezsúfoltak, amin nem lehetett nem nevetni. Ez peresze nem a világ vége. Egy popcorn mozitól nem várhatunk túlzott mélységeket. Nekem bejött a sorozat záró része.

Thor

Egy nagyon is feledhető, sok sebből vérző kora nyári próbálkozás volt ez. Harmatgyenge sztori és karakterek. Néhány percig – amíg emlékszünk erre a filmre – azt gondolhatnánk, hogy Natalie Portman elvesztette az ítélőképességét. Nem ezt szoktuk meg tőle. Nem azt, hogy semmitmondó filmekben eyecandy-ként tűnik fel, de érdemi szerepe nincs. De aztán szerepet vállalt a Your Highnessben is... (Erről később még majd ejtek pár szót.)

Friends with Benefits

Minden évben akad egy-két film, ami erre a témára alapoz. Idén ez már legalább a második. Viszont ez a próbálkozás több mint sikeres. Kellemesen szórakoztató. Magamon is meglepődtem. Bevallom, hogy rajta volt a listámon, hogy egyszer megtekintésre kerüljön, de úgy hozta a sors, hogy már jóval a magyarországi bemutató előtt sor került erre. A trailert megtekintve nem marad sok üres folt a filmmel kapcsolatban. Egy jobbfajta romkom, ami jobban erősít vígjáték fronton. Ennél se nem több, se nem kevesebb. Ha egyszer végre hozzánk is megérkezik, akkor csak javasolni tudom a megtekintését egy kellemes esti szórakozás reményében. Talán lesz feliratos verzió is. Talán.

süti beállítások módosítása