Sűrítve

Felgyűlt pár film az utóbbi időben. Ezekről most röviden értekeznék.

Arthur

Most a remake-ről van itt szó, és nem az eredetiről. Valamikor nagyon régen láttam az 1981-es filmet Dudley Moore-ral, de már csak emlékfoszlányok vannak meg, így a Russell Brand főszereplésével készült modernizált változat egészen frissnek hatott. Russell Brand bármennyire is furán néz ki, az utóbbi idők egyik legjobb komikusa. Én jót mulattam a filmen. Kedves, szerethető és nem annyira akar tanulságokat letuszkolni a néző torkán. Ez utóbbi mindig örömteli. Helen Mirren jutalomjátéka pedig már csak hab a tortán. Én nagyon kellemesen szórakoztam ezen a majdnem két órán. 7/10.

Your Highness

Ez az a film, amihez Natalie Portman eladta a lelkét. Közben persze még találkozunk James Francoval is, sőt Zooey Deschanel is feltűnik. Egy papírmasé történetet próbáltak meg összetartani, de ehhez sokkal több ötletesség kellett volna a filmbe. Szerintem az nem vicces, ha folyton káromkodnak és már-már lealacsonyítóan beszélnek a szexualitásról. Ez a film pedig csak erről szólt. Fingós-böfögős szintű poénokkal teletűzdelt ötlettelen valami. 3/10.

Hesher

Vannak kényelmetlen filmek. A Hesher is ilyen. Kényelmetlen nézni, mert nehezen csúszik. Száraz, szikár és olyan húrokat penget, ami túl aktuális vagy túl valóságközeli. A Hesherben kemény témák kerülnek elő és egy egészen újfajta megközelítésben. Hesher lázadó, erőszakos, nincsenek kompromisszumai. Nem igazán illik bele a társadalomba, még is rá van szüksége TJ-nek és Paulnak. Egy durva arc kell, hogy kirántsa őket az agonizálásból.

 

A Hesher tele van jó színészi alakításokkal. Vannak még életigazságok nagyon mellbevágóan megfogalmazva. Mindez nagyon szikáran és kényelmetlenül tálalva. Erre érdemes időt áldozni. 8/10.

Anchorman: The Legend of Ron Burgundy

Mindenhol jókat olvastam erről a filmről, de nekem valahogy nem talált be. Nem rossz, de nem találtam annyira viccesnek, mint azt mindenhol állítják. Sőt, alig tudtam egy-két helyen nevetni. Láttam, hogy hol kéne, de nem ment. Ez sosem jó jel. Közben meg a színészekkel nincs gond. A hangulat is egész jól el van találva. Vannak vicces(nek szánt) párbeszédek. A szereplők jól hozzák a karaktereket. Christina Applegate egy szál kötényben rohangászik. Szóval minden adott volt, hogy egy tényleg  jó vígjáték legyen belőle, de nálam ez nem jött össze. 5/10.

süti beállítások módosítása