Keinohrhasen

Üdvözlök mindenkit! Natsiss vagyok és ezentúl én is bővítem a filmdzsungel szerkesztőinek táborát. Íme az első filmkritikám:

Ez a film nem hiszem, hogy túlságosan is ismert lenne kis hazánkban, ugyanis egy német alkotásról van szó (ez igen érződik is rajta, szerintem nem negatív értelemben). A cím jelentése nagyon találó: nyuszi fülek nélkül. Csak a film megnézése után válik számunkra világossá, miért ez a cím. Maga a film nem túl mélyreható, nem is akar az lenni. Egy könnyed, élvezhető vígjáték. Amit igazán dicsérni tudok, az a humor, ami benne van. Nem azt a tipikus bugyuta amerikai humort kapjuk, én legalábbis nagyon jót szórakoztam rajta. Aki szereti a kissé perverz humort, annak külön ajánlani tudom. :)

Na, de térjünk rá a lényegre, a cselekményre: nem lehet egy nagyon egyedi történetről beszélni. A főszereplő Ludo Dekker (Til Schweiger), az igen laza erkölcsű szívtipró, mellesleg lesifotós. Rámenős természetének köszönhetően szerencsésen bajba keveri magát, aminek a következménye: 300 óra közmunka. Ezt egy óvodában kell ledolgoznia, Anna (Nora Tschirner ) felügyelete alatt. Mint kiderül, Anna és Ludo egy helyen nőttek fel, és nem igazán táplálnak szép emlékeket egymás iránt (ez főleg Annára igaz). Persze innen sok komikum fakad, mint az várható. A kezdés nagyon jó, azonban a vége felé a történet egyre jobban elklisésedik, fordulatoktól mentes lesz és egy teljesen várható befejezést raknak elénk. Ezután megpróbálkoznak még egy kis humort csempészni a végébe, én jót nevettem rajta, de biztos van olyan, aki egy kissé erőltetettnek találja. Ami engem nagyon zavart, az a borzalmas vágás volt. Néhol követhetetlenné vált a cselekmény tőle. Viszont a szereplőválasztás jó lett nagyon, a forgatókönyv is tetszett (egy-két bakitól eltekintve...).

 

 

 

Összegezve a filmet, nagyon kellemes egy vígjáték, jót lehet rajta derülni. Ennél viszont nem nyújt többet. Az én pontozásomban: 7/10.

Natsiss

süti beállítások módosítása