Hullahegyek, fenegyerek (2000)

Vetítik: Kedd, film+ 22:50

The way of the gun
színes, magyarul beszélő, amerikai akciófilm, 119 perc, 2000
Rendezte: Christopher McQuarrie
Főszereplők: Benicio Del Toro, Ryan Phillippe, Juliette Lewis, James Caan
 

Körülbelül egy éve találkoztam először az emberrabló, kicsit kattant srácok sztorijával, nem hazudok, nagyon tetszett. Ha jól emlékszem még azon a héten megnéztem vagy háromszor.

Két piti bűnöző, nevezzük őket Parker-nek és Longbaugh-nak, gyorsan, minél kevesebb melóval akarnak óriásit kaszálni. Ezért elrabolják Robin-t, az aranyat érő béranyát. Csak azzal nem számolnak, hogy ezzel a lépéssel nem csak a zsaruk, hanem a maffia, és annak minden egyes embere csúnyán a körmükre fog nézni.

Egész fordulatos film, nem kevés akcióval és vérrel, erősen érződik a Tarantino-mozi hatása, ami csak jót tett a cselekménynek. Engem egyedül Ryan Phillippe karaktere irritált valami iszonyatosan, bár egyébként sem szeretem a fiút. Benicio viszont végig nagyon  stílusos tudott maradni, testhezálló számára a csendes és ezáltal misztikus férfi/bűnöző karaktere (aki természetesen minden nő álma). James Caan pedig hozza a már tőle megszokott, kicsit flegma, de dolgához kegyetlenül értő olds gengsztert.

7.5/10 nálam csont nélkül megvan, megvettek kilóra :)

U.i.: A plakátja szerintem nagyon gagyi, inkább egy veszélyesen cool képet láthattok a filmből, természetesen Benicio Del Toro-val ;)

There's always free cheese in a mousetrap.
süti beállítások módosítása