Pályázat - vége

Március 25-én éjjel 23:59-kor lejárt a pályázat beadási határideje. Bejelentem, - hatásszünet - hogy óriási bukás volt és még annál is nagyobb. Összesen egyetlen egy pályamunka érkezett. Nem vártam, hogy betelik a postafiókom a pályamunkákkal, de azért párra számítottam. Persze lehet mondani, miért csatlakoznának, ha lehet saját blogjuk is? Nos ezen én is sokat töprengtem, de nem találtam kielégítő választ.

Az egyetlen jelentkező VVega volt, aki lelkes olvasója és kommentelője a blognak. Ezúton is köszönöm neki a jelentkezését.

A tagfelvétel nem szűnik meg csak átalakul. Az oldaldoboz kinn marad, csak a link változik. Töretlenül várjuk a jelentkezőket, részletek a link mögött. Meg itt is!

Végszó gyanánt szeretném még megköszönni a rendszeres olvasóknak, hogy kitartanak mellettünk, visszajárnak a blogra és még a postokat is olvassák.

süti beállítások módosítása