Kárhozottak királynője (Queen of the Damned)

Szerintem maga a film sokak számára ismerős, nem éppen egy mai alkotás. Egy vérbeli vámpíros alkotásról van szó, azonban mivel nem nagyon szoktam ebben a témában kutakodni, összehasonlítást nem tudok tenni.

A főszereplő Lestat, a nyughatatlan vámpír, aki felébred álmából, és úgy dönt, ideje, hogy a világ tudomást szerezzen a vámpírokról. Persze az emberek félnek is tőle, viszont vonzza őket az a sok rejtély, ami körülveszi a vámpírokat. Azonban bonyolódnak a szálak, amikor egy hatalmas vámpír, a kárhozottak királynője is felébred álmából. Egyetlen célja: megszerezni magának Lestatot.

Maga a film nagyon jól össze van rakva, nekem főleg a képi világ tetszett. Nagyon látványosan mutatták be a dolgokat, ami teljesen olyan benyomást kelt a nézőben, mintha beszippantná. Ami a legjobban tetszett benne, az a hozzáválogatott zene volt. Persze ez szubjektív, mert aki nem szereti ezt a fajta zenét, annak itt sem fog tetszeni. Véleményem szerint viszont nagyon jól megy a filmhez, egyfajta lendületet ad neki. (Itt ajánlom mindenkinek, hogy töltse le a soundtracket, megéri.)

Na és a színészek adnak még egy pluszt a filmhez. Nagyon jó a színészi játék, főleg Lestaté, Marcusé és a kárhozottak királynőjéé. Igaz, hogy Lestat – és a többi vámpír is, persze – úgy néz ki, mint egy vérbeli drogos, de miután teljesen beleéljük magunkat a filmbe, ez nem lesz zavaró tényező.

Műfaj alapján horror lenne, de szerintem körülbelül annyi köze van a horrorhoz, mint nekem a baletthez, úgyhogy aki nem kedveli ezt a műfajt, az is megnézheti nyugodtan. Mint az elején említettem, nem egy friss film, viszont most jutottam el odáig, hogy leüljek és végignézzem. Meglepően nagy benyomást tett rám, így tőlem mindenképpen megkapja a 10 pontot.

Végezetül pedig egy örökérvényű idézet:

"Immortality sounds a good idea until you realize that you will spend it alone."

(A hallhatatlanság mindaddig jól hangzik, amíg rá nem jössz, hogy egyedül fogod eltölteni.)

Natsiss

süti beállítások módosítása