Változások küszöbén

Sajnos egy percre sem állhatunk meg és csodálhatjuk meg munkánk gyümölcsét, mert amint kész, rögtön a következő változaton kell gondolkodni. Hogyan lehetne jobb, több… Nos, ez a Filmdzsungel esetében is így van.

Alig pár hónapja kezdtünk kísérletezni az 5-ös értékelési skálával, de most már bizonyos, hogy nem vált be. Vissza kell térnünk a 10-esre. No, nem mintha ez valami hatalmas érvágás lenne, mert valljuk be, sokkal könnyebb a szélesebb skálán értékelni (amellett, hogy kifejezőbb is).

Ebben a döntésemben a közönség segítségét kértem, s az eredmény magáért beszél. Azon túl, hogy beláttam hibám, az olvasóközönség is úgy vélekedett, hogy májusban rossz nem túl jó döntést hoztam a pontozás megváltoztatásáról.

A lényeg tehát, hogy mostantól a jól megszokott 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 és 10 pontokat fogunk osztani. Egyelőre nem lesznek ilyen kis képecskék, mint az 5-ös osztályozásnál, de amint lesz egy kevés időm, photoshoppolok valamit.

Visszamenőleg nem áll szándékomban megváltoztatni a pontozást, ezért ilyen össze-vissza marad. Egyrészt azért, mert ezt nem tettem meg májusban sem, így most miért tenném. Másrészt, pedig ha visszaolvastok, akkor láthatjátok a fejlődési ívet. Néha én is visszaolvasok…

Valamikor régebben írtam, hogy ideje lenne a dizájnt is lecserélni – és nem tévedtem. A mostani már több mint egy éve feszít, és ez idő alatt elvesztette a varázsát számomra. Az új már készülőben van (már tényleg elkezdtem:)) s majd valamikor december folyamán élesítem is.

Még van néhány ötletem, mit és hogyan kéne változtatni a blogon, vagy inkább mit kéne még csinálni, de ezeket hagyom még picit ülepedni. Majd meglátom mi sül ki belőle. Addig is további kellemes olvasgatást itt a Filmdzsungel hasábjain.

süti beállítások módosítása