Glee kasza

Na, most már tényleg eljött ez a pillanat is. A harmadik évad elejére teljesen leharcolta magát ez a sorozat. A második évaddal úgy tűnt, hogy a "csoda csak három napig tartott". Az első évadot még éltettem, a második évadban egyetlen részt találtam, ami megdobogtatta kicsit a szívem.

A harmadik évad első két része túlhúzott és érdektelen. A behozott új szereplők teljesen feleslegesek, vagy éppen újrahasználtak. A felvillantott történeti szálak egyáltalán nem azt sugallják, hogy az írók 100%-ig biztosan állnak a talajon.

Kitartottam a teljes második évad alatt, hátha jobb lesz, de csak rosszabb lett. Az évad vége fele már nagyon kellett erőlködni, hogy egyben végig tudjam nézni az egyes részeket. Titkon a harmadik évadtól vártam megváltást. Ez sajnos nem jött össze. Próbáltam az évadnyitót optimistán és csak a jót meglátva nézni, de ez sem sikerült.

Azt mondtam magamban, hogy adok neki még egy esélyt. Még 45 percet, hogy bizonyítson. És cserben hagyott. A második rész teljesen ugyanolyan erőltetett és izzadságszagú volt, mint az első. Nincs itt már mit tenni. Egyetlen megoldás marad. Az első évad alatt az egyik kedvenc sorozatommá nőtte ki magát, és ezt kicsit több mint egy év alatt sikerült porrá zúzni. Kicsit fáj a szívem, de már csak puszta időkidobás ez a sorozat, semmi több.

A Glee-nek itt a vége számomra. 

süti beállítások módosítása