Hancock

Erről a filmről csak rosszat hallottam. Mind barátoktól, mind pedig neten. De mégis rászántam magam arra, hogy megnézzem, mert hajtott a kíváncsiság. A sok negatív vélemény hatására az elvárásaimat valahova a 0 köré lőttem be. Egy olyan filmre készültem, amiben nincs elég akció, nem vicces és a történet is összecsapott. Bár nagyjából azt kaptam, amit vártam, mégsem volt csalódás, az előzményeket tekintve.

Idén ez már nem az első film, ahol egy elég jónak ígérkező alapötletet dobnak ki az ablakon. De itt ez csak részben igaz, mert az elején megvillantják ugyan a nagyszerű ötletet, de után rögtön el is hajítják, és más irányt vesznek.

Szóval a forgatókönyv semmilyen lett. Történnek dolgok, de nem áll össze a kép, aztán mikor már vészesen közeledik a stáblista, akkor gyártanak valamiféle konfliktust, ami könnyűszerrel megoldanak. Ettől nemcsak a vége lesz elcseszett, de rossz szájízzel állunk fel a film elől, és legtöbbünkben csak ez marad meg: a vége szar volt.

Igaz, hogy nem fetrengtem a röhögéstől, de egy-egy mosoly megjelent az arcomon, amit kellemes megnyugvással nyugtáztam. Nem volt sok, de ami volt az legalább úgy ahogy megállta a helyét.

A vége viszont tényleg borzalmas lett. Egy mézes-mázos, romantikus akármi, műdrámával jócskán nyakon öntve. Undorító egyveleg, rossz tálalásban. Ez szinte mindent elmond. Ötlettelen és összecsapott volt, de ez nagyjából az egész filmre elmondható.

Minden lehúzás és szidalmazás ellenére mégis azt kell mondjam, hogy egynek elment. Csalódni nem tudtam az előzmények miatt és így azt kaptam, amit vártam. Gyenge közepes, 5/10, újranézése bűn lenne.

süti beállítások módosítása