1 év

Nos, igen. Így történt, hogy szépen csendben mi is megértük ezt az első kerek évet. Vártam (valamikor még az év elején), hogy mikor jön el a nagy nap, mert ugye mégis csak stílszerű lenne pont aznap megemlékezni. A várakozás kábé egy nap után alábbhagyott és elfelejtettem az egészet. Csak most az előbb jutott eszembe, hogy mostanság lenne esedékes. Megnézem és tényleg. Első bejegyzés 2008.02.10-én történt. Az volt az a történelmi pillanat, mikor megalapult szerény blogunk, nagyra törő célokkal - teszem hozzá.

Kicsit szomorú vagyok, hogy egy év alatt nem sikerült elérnem, amit reméltem, de közben büszke is. Fantom szerzőkből nálunk nincs hiány – sajnos – viszont még így is viszonylag színvonalas és kis túlzással rendszeres megjelenéssel bírunk.

Egy év alatt rájöttem, hogy ismeretlen és méltatlanul mellőzött filmekről való irkálás (ez lett volna az elsődleges cél) nem a leghálásabb feladat. Bár a statisztika mutatja, hogy erre is tévednek látogatók, kommentelési hajlandóságuk alacsony. Ez érthető is, ha azt nézzük, hogy mit kommenteljen az egyszerű olvasó egy számára tökéletesen ismeretlen filmen.

Mindezek ellenére nem lehet okom panaszra, mert legalább annyit kaptam a blogtól, mint amennyit bele kellett tennem. Elsősorban filmélményt, természetesen.

További kellemes olvasgatást kívánok, magunknak pedig kitartást és ihletet a folytatáshoz.

süti beállítások módosítása