Nagy változások

Picit gyorsabban következett be a nagy váltás, mint gondoltam. Ma volt egy kis időm és összeraktam a dizájnt. És a legutóbbihoz képest nem csak kinézetben, de funkcionalitásban is változott.

Minimalista fekete-fehér egy kevés bordóval meghintve. Az egyszerűségre törekedtem, de azt hiszem ez sikerült is. A kinézetet nem ecsetelném tovább, mert szerintem magáért beszél, viszont ha valakinél bugos lenne, akkor kommentelje be kérem szépen.

Nagy divat mostanság a social network, a mikroblogging és az ehhez kapcsolódó megosztás. Mi is lépést tartunk a korral, így került minden bejegyzés aljára az a néhány ikon, ami ezeket a megosztásokat hivatott reprezentálni. RSS, twitter, facebook, iwiw és persze delicious. Ha valami nagyon fontosat kihagytam volna, akkor kérlek titeket, hogy kommentben jelezzétek!

Oldalt is változás van. A jól megszokott dobozokon túl, valahol alul a friss kommentek alatt van a bloghu új közösségi cucca. Már közösséget is építhetünk a blog köré. :) Már régebb óta gondolkodtam, hogy valami hasonlót be kéne vezetni a Filmdzsungelre (Facebookos vagy Google Friendes megoldást), de most, hogy a bloghu berkein belül is van saját közösségi funkció tényleg eljött az ideje. Szóval csatlakozzatok!, aztán majd lesz valami, még előttem sem tiszta teljesen, hogy mire lesz jó pontosan ez a közösségi funkció.

Továbbá oldalra kikerült egy hatalmas RSS ikon, nem titkoltan azzal a céllal, hogy minél többen észrevegyék és feliratkozzanak az RSS listára. Alatta twitter, madárka képében, de csak azért, mert nagyon webkettesek lettünk az új dizájnnal (ott is lehet követni :)).

Kommentben várom a véleményeket. És persze további jó olvasgatást.

süti beállítások módosítása