Oscar összesítő

Meglepő módon idén sikerült a legtöbb filmet megnézni a legjobb film kategória jelöltjei közül. Csak gyorsan összegyűjteném, hogy miket. Amolyan linkgyűtemény.

A díjátadót idén sem fogom nézni, mert pusztán időpazarlásnak tartom. Az eredményekről majd értekezek a holnapi nap folyamán pár mondatban.

És akkor a lista:

Ebből a listából én a Fekete hattyút és A király beszédét imádtam, de ez talán látszik is a linkelt írásokból. Szerintem ez a két film a nagy esélyes, de én nem tudnék dönteni.

Viszont a legjobb férfi főszereplőnek és kérdés nélkül Colin Firth-t választanám, női fronton pedig egyértelműen Portman kisasszony visz mindent.

A többi főbb kategóriában is jellemzően ezek a filmek keverednek, egy-egy másik filmnek azért helyet engednek, de tényleg csak alig. Az Oscarnak nagyobb a füstje, mint a lángja, ahogy ezt megszokhattuk, de idén kivételesen jó volt a felhozatal. (Én külön örülök, hogy egy Avatar szintű parasztvakítás idén nem rúgott labdába. Bár az is igaz, hogy nem is nagyon volt ilyen idén.)

süti beállítások módosítása