2009 még egyszer

Nem készítettem statisztikát, hogy mennyit és hogyan írtunk idén, ennek ellenére ez az év is eltelt. Nem volt benne szünet, mint tavaly, nem voltak fennakadások. Eldöcögtünk. Változtunk is picit, kísérleteztünk ezzel-azzal, de végül nem törtünk át hatalmas korlátokat.

A szerzők jelenlétében a blogon megfigyelhető egyfajta tendencia. Feltűnnek, írnak, majd egy hang nélkül eltűnnek – végleg. Aztán jelentkeznek újak és ők is írnak, majd eltűnnek, de én mindig vagyok és írogatok, néha jobbat, néha kevésbé. Most éppen úgy néz ki a helyzet, hogy ketten tartjuk a frontot: dmi és én (bár éppenséggel dmitől már régen olvashattunk új írást, de biztos vagyok benne, hogy hamarosan jelentkezik újra).

Május végétől kipróbáltuk, hogy milyen lenne 5-ös skálán értékelni a filmeket, és majdnem féléves "teszt időszak" alatt rájöttem a nyilvánvalóra: túl szűk a skála. Így vissza jól beválthoz, egy kis vérfrissítéssel karöltve – a már nagyon poros dizájnt is lecseréltem.

Születtek a posztok egymás után, de nem történt semmi izgalmas az év során. Aztán eljött a december és ekkor mozdult meg egy picit a teljesen beállt levegő a blog körül. Néhány vendégblogger segítségével összehoztunk egy – szerintem – sikeres tévéajánlós hetet. Aztán már itt is volt az évvége.

Sajnos olyan apróbb célok sem valósultak meg idén, mint a Charlie Chaplin sorozat. Ez is átcsúszik az újévre. Idén nem ígérgetek, hanem majd csak bejelentem, amikor már dolog kapujában állunk. Így nem mondom, hogy idén megnézem az Oscar jelölt filmeket (mert már kétszer kudarcot vallottam) és azt sem, hogy bármelyik rendező vagy színész filmográfiáján végigrohannék nagy léptekben.

Most úgy néz ki, hogy majdnem 2 év után megtaláltam végre a hangom és kialakult egy rendszeres olvasótábor is, akik ugyan picit szófukarok, de a statisztika mutatja, hogy itt vannak - köszönöm nekik. A Filmdzsungel már majdnem magától is eldöcög és így lesz ez jövőre is. 2010-re nincsenek nagy terveim, biztos lesz néhány kisebb akció, mint ez a decemberi is volt, de ennél többet nem tudok és nem is akarok ígérni.

Sikerekben gazdag új évet kívánok mindenkinek. 

süti beállítások módosítása