Évértékelősdi

Még egy éve sincs, hogy útjára indítottam ezt a blogos próbálkozást. Év végén mindenki listázik, én inkább egy röpke összegzést írnék.

Indulásnál még abszolút idealista voltam. Azt hittem, hogy majd én jól megmutatom, hogyan kell ezt csinálni. Erre bizonyíték az első szerzőtoborzási kísérletem is. Pályázat? Mekkora sületlenség, de ezt már csak az egész dolog lezárulta után láttam be. Egy dologra azért megtanított az a kísérlet: a sült galamb tényleg nem repül a számba, legalábbis az elején még nem. Majd ha nagyok leszünk... És a itt nagyon erősen a 'ha'-n van a hangsúly.

Aztán mégis sikerült találni egy szerzőtársat, de hosszas győzködésbe került. Két – meg kell hagyni igényes – bejegyzés után visszavonult az olvasók táborát erősíteni. Eltelt jó sok idő, majd rám mosolygott a szerencse és újabb szerzőtársakkal bővültünk. Bár nem írnak túlzott rendszerességgel, mégis hálás vagyok, hogy színesítik a blog kínálatát. Most hárman vagyunk, akikre mondhatjuk, hogy aktívan szerkesztjük a blogot.

Az elején még nagy volt bennem a lendület, sok bejegyzés született rövid idő alatt. Aztán ez alább is hagyott valamelyest, és jöttek olyan akadályok, amiket meg kellett ugrani. Pl. érettségi. :)) Aztán volt nyár, meg egyetem kezdődött és csődbe menni látszottunk. Majd december elején vettem/vettük fel újra a fonalat újult erővel.

Ez eddig kicsit öntömjénezés, úgyhogy most rátérek a jövőre és a tervekre. Ami már megvalósuláshoz nagyon közel került, az a ráncfelvarrás a bejegyzések formáját illetően. Már el is kezdtem, sok bejegyzésen észrevehetők a változások. Talán a másik nagyobb változás, hogy mi is beállunk a sorba és cikksorozatok is megjelennek majd. Már van egy-két ötletem és alapanyagom is. Ami már elindult, azokat folyamatosan bővítjük.

Nem húzom tovább a szót. A lényeg, hogy előre nézzünk, de közben a múltat se feledjük, mert sokat tanulhatunk belőle. Ezzel a közhellyel zárom soraim; viszlát 2008, üdv 2009.

Sikerekben gazdag újesztendőt kívánok minden kedves olvasónak. 

süti beállítások módosítása