Filmes napló - 2008

Már sok helyen láttam (először itt) és nagyon megtetszett az ötlet. Egy listát vezetni, arról hogy milyen filmeket néztem meg az elmúlt hónapban, évben szerintem zseniális. Egyszóval én is beállok a sorba, és elkezdem vezetni a saját filmes naplóm. Miután csak most szereztem tudomást erről, ezért 2008 február közepéig megnézett filmeket csak úgy ömlesztve, semmi rendszer nélkül tudom felsorolni. De a továbbiakban egy egyszerű jelrendszerrel ellátotott lista lesz.
Félkövérrel kiemelem az először látott filmeket. Ha írtam róla kritikát, akkor azt belinkelem és ez értékelést is mellé írom.
Az oldaldobozok közé teszek egy linket, ami erre a postra mutat, így bármikor elérhetitek.
*(szerk) Kisebb változás: oldaldobozban Ajánlom címszó alatt, megtalálhatjátok azokat a filmeket, amiket mindenképpen érdemesnek tartok arra, hogy megnézzétek.


Ömlesztett lista február közepéig

  • Csillagpor (Stardust)
  • Die Hard 4.0 - Legdrágább az életed (Die Hard 4.0: Live Free or Die Hard)
  • Aki legyőzte Al Caponét (The Untouchables)
  • Mézengúz (Bee Movie)
  • Hajlakk (Hairspray)
  • Felkoppintva (Knocked Up)
  • A nemzet aranya - Titkok könyve (National Treasure: The Book of Secrets)
  • Csúcsformában 3 (Rush Hour 3)
  • Golyózápor (Shoot 'em Up) (10/10)
  • A pék (The Baker)
  • Őfelsége pincére voltam (Obsluhoval jsem anglického krále)
  • A Bourne-ultimátum (The Bourne Ultimatum)

Február

Március

Április

Május

Június

Július

  • Mátrix - Újratöltve (The Matrix Reloaded) (8/10)
  • Spangol (Spanglish) (5/10)
  • Wanted (7/10)
  • Kamera által homályosan (A Screener Darkly) (8/10)
  • Kung Fu Panda (8/10)
  • A rock 'n' roll ördöge (Great Balls of Fire!) (7/10)
  • Pathology (5/10)
  • Sofőrlecke (Driving Lessons) (7/10)
  • Állásvadászat (Entry Level) (7/10)
  • Egy bébiszitter naplója (The Nanny Diaries) (6/10)
  • St. Trinian's (7/10)
  • Faterok motoron (Wild Hogs) (6/10)
  • Waiting... (8/10)

Kisebb változás. Ezentúl megszűnik a havi bontás és csak mint tartalomjegyzék üzemel tovább a lista. Egyéb jelölélsek maradnak.

süti beállítások módosítása